Share
on Facebook
|
![](images/spacer.gif) |
|
Το δισκοπωλείο της Microsoft |
![](images/spacer.gif) |
![](images/spacer.gif) |
Το διαδικτυακό κατάστημα μουσικής της Microsoft εγκαινιάστηκε την Πέμπτη σε δοκιμαστική έκδοση για τους αγοραστές στις ΗΠΑ. Το δισκοπωλείο MSN Music πουλά κάθε τραγούδι για 0,99 δολάρια και θεωρείται ήδη ανταγωνιστής του δημοφιλούς iTunes της Apple.
Οι υποψήφιοι πελάτες μπορούν να το επισκεφθούν μέσω του δικτυακού τόπου του Microsoft Network καθώς και μέσω του νέου Media Player 10, που επίσης αναμένεται να διατεθεί από την Πέμπτη. To αναβαθμισμένο λογισμικό πολυμέσων επιτρέπει στους χρήστες να συνδεθούν απευθείας και με άλλα μουσικά δισκοπωλεία, όπως το Napster.
To MSN Music διαθέτει κατάλογο 500.000 κομματιών, ο οποίος θα επεκταθεί τις επόμενε εβδομάδες στο ένα εκατομμύριο. Οι πελάτες μπορούν να κατεβάσουν τα τραγούδια στο σκληρό τους δίσκο καθώς και σε 70 διαφορετικές φορητές συσκευές που υποστηρίζουν το φορμά Windows Media, και μάλιστα χωρίς τη χρήση ειδικού λογισμικού -το iTunes, αντίθετα, υποστηρίζει μόνο το τζουκμποξ iPod της Apple, και εκτός αυτού απαιτεί τη χρήση ξεχωριστού προγράμματος.
Η κανονική λειτουργία του MSN Music αναμένεται να ξεκινήσει τον Οκτώβριο.
H Microsoft παραδέχεται ότι δεν ελπίζει σε σημαντικά κέρδη από το MSN Music.
To κατάστημα θα χρησιμεύσει κυρίως ως εργαλείο για την επέκταση της αυτοκρατορίας της Microsoft στην αγορά διασκέδασης και για την ενίσχυση της κυριαρχίας των Windows. Η εταιρεία επιθυμεί να μεταμορφώσει το λειτουργικό σύστημα σε κέντρο ψηφιακής ψυχαγωγίας, απαραίτητο σε κάθε σπίτι.
Το ΜSN Μusic αναμένεται μάλιστα να συνδεθεί και με τη νέα μηχανή αναζήτησης της Microsoft, που αναπτύσσεται ως αντίπαλος του Google. 'Oταν, για παράδειγμα, ο χρήστης εισάγει ως λέξι-κλειδί το όνομα ενός συγκροτήματος, τα αποτελέσματα της αναζήτησης θα περιλαμβάνουν και συνδέσμους για την αγορά των δίσκων του γκρουπ.
|
|
|
|
|
![](images/back_p.jpg) |
|
|
|
|
|
|
|